طعم شیرین خدمت در چایخانه به خادمیاران رضوی هرمزگان رسید 

120 نفر از خادمیاران رضوی استان هرمزگان برای خدمت به زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام، در چایخانه صحن کوثر حرم مطهر، به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۷۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ - 15June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، خادمیاران رضوی اعزام شده از سراسر استان هرمزگان به مناسبت دعای عرفه و عید قربان در مشهد الرضا برای مدت سه روز به زائران خدمت ارائه می دهند.

«مصطفی رجبیان» معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان در این باره، اظهار داشت: این نوید را به مردم عزیز استان به ویژه مواکب و هیئت های مذهبی و سازمان ها می دهیم که این توفیق و بستر فراهم شده تا در این فضای معنوی به زائران امام رضا علیه السلام خدمتگذاری و پذیرایی کنند.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد و برخی از سازمان ها هم برای اینکه از فیض خدمت در صحن سرای کوثر حرم مطهر رضوی بهره مند شوند، می توانند با هماهنگی دفتر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان به ارائه خدمت بپردازند.

وی ادامه داد: امسال به لطف امام رضا علیه السلام، مردم استان هرمزگان و تشکل های هیئت های مذهبی در 35 نوبت این توفیق را دارند که در این چایخانه های حرم مطهر رضوی و بارگاه ملکوتی امام رئوف به ارائه خدمت زائران بپردازند.

معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان تصریح کرد: سال گذشته هم در 15نوبت بالغ بر 4هزار نفر از استان هرمزگان توانستند در حرم مطهر رضوی خدمت کنند.

 یکی از نکات جالب توجه خدمت خادمیاران رضوی کانون های خدمت اعزامی از استان هرمزگان، حضور زوج جوان در چایخانه حضرت و آغاز زندگی در کنار حرم امام رئوف بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار